Selamat Hari Lahir Mak Mertua!

SELAMAT HARI LAHIR IBU MERTUAKU


Kassim Selamat?? Siapa Kassim Selamat tu? Lawyer kah? Majistert kah? Apa? Ahli Muzik!!, hahaha. Apa hal pulak tiba-tiba terkeluar dialoq dari filem P. Ramlee Ibu Mertuaku ni kan. Drama sangat aku ni taw, hihi.

Tapi entri aku kali ni bukan nak cerita pasal filem Ibu Mertuaku tu. Hari ni aku nak cerita pasal Mak Mertua aku iaitu Puan Selamah Abd Hamid. Kelmarin 3hb April merupakan hari lahir Mak Mertua aku. Selamat Hari Lahir Mak. Semoga bertambah sihat & ceria selalu ya. Terima kasih sebab menjadi Mak Mertua saya selama 3 tahun ni.


ucapan selamat hari lahir buat mak mertua, selamat hari lahir mak mertua


ucapan selamat hari lahir buat mak mertua, selamat hari lahir mak mertua

Selamat Hari Lahir Mak!!. Semoga dikurniakan kesihatan yang sempurna, umur yang bermanfaat & hidup yang dirahmati di dunia & akhirat. Aminn.


No comments